AKTUELNA PONUDA SE NALAZI NA NOVOM SAJTU www.magelantravel.rs

Turistička agencija Magelan | Izleti | Putovanja | Avio karte | Jeftina | Letovanje - Obrazloženje nagrade Turstički cvet
Polazna | O nama | Obrazloženje nagrade Turstički cvet

Obrazloženje nagrade Turstički cvet

Obrazloženje nagrade Turstički cvet

26.09.2008. godine Turistickoj agenciji Magelan corporation dodeljena je nagrada “Turisticki cvet” koju dodeljuje Turisticka Organizacija Srbije za najuspesniju Turisticku agenciju. Vec nekoliko godina unazad Magelan radi na promociji turizma Srbije. Nastupa na sajmovima, promovise Srbiju kroz elektronske i stampane medije. Organizuje putovanja po Srbiji za domace i strane turiste.

VISITSERBIA
Projekat VisitSerbia je vezan za promociju i predstavljanje Srbije kao turisticke destinacije preko elektronskih i stampanih medija. VisitSerbia.org je turisticki portal i prvi online rezervacioni sistem za smestaj u Srbiji. Kampanja za promociju ovog sajta osim preko interneta sprovodi se i putem stampanih medija.

INTERNET

Web sajt www.VisitSerbia.org osim informacija o najznacajnijim atrakcijama u Srbiji omogucava online rezervisanje smestaja.
Broj posetilaca sajta mesecno: od 15.000 – 20.000

ONLINE REZEZERVACIONI SISTEM:
Broj hotela ukljucenih u online sistem: preko 60
Broj smestajnih objekata ukljucenih u offline sistem: preko 150
Broj realizovanih nocenja posredstvom ovog rezervacionog sistema tokom prosle godine: preko 5.000 iz 56 zemalja sveta.
Rezervacioni sistem je na srpskom i engleskom jeziku. Posetioci sajta dobijaju informacije o ceni, uslovima rezervisanja, fotografije, informacije o sadrzajima u hotelu, nacinu placanja u hotelu, udaljenostima od najznacajnijih odrednica.
Klijenti imaju uvid u trenutnu popunjenost smestajnih kapaciteta u trazenom mestu i trazenom terminu. Ceo proces rezervisanja je automatizovan tako da klijenti dobijaju momentalnu potvrdu rezervacije, a uslugu smestaja placaju na recepciji. Hoteli koji su u sistemu sami preko interneta azuriraju podatke o cenama, uslovima rezervisanja i kalendaru zauzetosti i odgovaraju za tacnost podataka. Online hoteli su azurni po tom pitanju i do sada nije bilo problema i zalbi sa rezervacijama koje su stizale preko VisitSerbia.org
Ove godine usavrsili smo i proces pracenja statistike tako da sada samo jednim klikom mozemo dobiti informacije o broju rezervacija po zemljama, duzini zadrzavanja turista i ceni koju su spremni da plate u proseku po osobi po noci. Ove godine zavrsili smo i sa automatizacijom obracuna i fakturisanja.

Osim direktno preko sajta VisitSerbia.org, rezervacije smestaja se obavljaju i kroz mrezu od preko 30 parnterskih sajtova kroz afiliate program. Ovaj program je razvijen kako bi omogucio vecu promociju i samim tim veci broj rezervacija preko interneta.

NAJNOVIJA VEST: 25.09.2008. i JAT AIRWAYS pristupa mrezi affiliate partnera Visit Serbia cime ce se mnogostruko povecati broj rezervacija kroz nas sistem. Postavljanje pretrazivaca na sajt www.jat.com ce biti sredinom oktobra meseca.

Kampanja za sajt je kreirana i kroz Google kampanju, kroz Google Adwords program. Jedini smo turisticki portal Srbije koji ima placenu kampanju na internetu.

U planu: mapiranje (ucrtavanje svih objekata na mape Google-a), prevod rezervacionog sistema na druge jezike i pravljenje dodatnog softvera za rezervisanja putem mobilnog telefona.

NOVI SLOGAN: OTKRIJTE NEOTKRIVENO!
Posle tri godine razmisljanja, istrazivanja i „opipavanja pulsa“ domacih i stranih turista ustanovili smo da sloganom Otkrijte neotkriveno mozemo na adekvatan nacin pozvati turiste da posete i otkrivaju Srbiju. Na domacem trzistu to je poziv da se krene u obilazak manje poznatih destinacija kao sto su na primer: Topli Do, Borac, Deliblatska pescara i slicno. Na stranom trzistu to je poziv da se poseti Srbija generalno jer smo na medjunarodnoj sceni nedovoljno poznata destinacija i obzirom na trenutno stanje sa nasom pripremljenoscu za turiste porucujemo im da je ovo destinacija za one koji zele da posete neku zemlju pre nego sto ona postane previse komercijalna prema turistima.

BLOG
Od ove godine novina na sajtu je blog www.blog.visitserbia.org ciji je cilj da se kroz reportaze i interesantne price o destinacijama u Srbiji domacim turistima priblize manje poznate destinacije u zemlji i da se time motivisu da sami istrazuju nasu zemlju. Na sajtu imamo preko 50 reportaza rasporedjenih po turistickim regionima. Piscu najbolje reportaze na kraju godine sledi vredna nagrada kao i nekom od citalaca koji glasaju za najbolju reportazu.

FOTOGALERIJA
Na sajtu je postavljena fotogalerija sa kvalitetnim fotografijama koje na adekvatan nacin predstavljaju turisticku ponudu Srbije. I foto galerija je podeljena po turistickim regionima.

BROSURA
Tokom ove godine objavljeni su casopisi VisitSerbia.org na srpskom i engleskom jeziku, stampani u po 10.000 primeraka i distribuirani na sajmovima u zemlji kao i po hotelima i turistickim info centrima. Srpsko izdanje je objavljeno povodom sajma turizma u Beogradu i najveci deo tiraza je tada podeljen. Englesko izdanje je stampano povodom sajma City break kada je podeljen manji deo a dalja distribucija je uglavnom prema turistickim info centrima TOS-a, TOB-a, Info centra u Novom Sadu, hotelima i nekim turistickim destinacijama.

Srpsko izdanje, namenjeno nasim turistima u skladu sa nasim sloganom OTKRIJTE NEOTKRIVENO donosi reportaze o pojedinim destinacijama u Srbiji koje vecinom manje poznate javnosti. Iz svih turistickih regiona objavljena je po jedna reportaza (iste se nalaze i na blogu VisitSerbia.org).

Englesko izdanje obzirom da je namenjeno stranim turistima donosi generalne price o nasim turistickim regionima kako bi stekli uvid u njihove atraktivnosti i specificnosti.

OSTALI STAMPANI MATERIJAL
Bukeri – bukeri su manji stampani propagandni materijal na cijim se naslovnim stranama nalaze fotografije sa turistickim motivima Srbije: Beograd kao city break destinacija, Pogled na Petrovaradinsku tvrdjavu i Dunav (kultura), motiv sa Tare (opriroda), Golubac /tvrdjave na Dunavu/, etno motiv (predstavlja nasu tradiciju i tradicionalnu kuhinju, Lala sa dobrodoslicom (predstavlja ljude i dobrodoslicu za sve turiste),...Bukera smo do sada stampali u preko 15.000 primeraka i distribuirali na svim medjunarodnim sajmovima na kojima smo nastupali, po hotelima i sl.

Flajeri – su sa istim ili slicnim motivima namenjeni masovnim deljenjima. Odstapano prvih 10.000 primeraka povodom manifestacije u Budimpesti Evropa ceka Srbiju.

PROSIRENJE TURISTICKE PONUDE:
Kao turisticka agencija doprineli smo povecanju broja turista kako kroz rezervacioni sistem tako i kroz ponude koje realizujemo sa turoperatorima na ino trzitsu kao i ponudom koju imamo na domacem trzistu.

TURISTICKA AGENCIJA MAGELAN

Magelan nastupa na gotovo svim znacajnijim sajmovima turizma. Za poslednjih godinu dana bili smo u: Keln, London, Utreht, Oslo, Bec, Budimpesta, Ljubljana, Berlin, prezentacija u Temisvaru i na City breaku u Beogradu).
Na ove sajmove idemo sa adekvatnim propagandnim materijalom (brosurom sa programima, cd-om sa programima, aktuelnim cenama i galerijom fotografija za nase buduce partnere).

BIRDWATCHING (POSMATRANJE PTICA)
Pre 4 godine prvi put smo promovisali program za birdwatching na sajmu WTM u Londonu. Dve godine uzastopno smo organizovali press ture za novinare i turisticke radnike specijalizovane za ovu oblast. Ove godine (konacno) realizovali smo prvu grupu koja je stigla iz Belgije - 9 turista. Turistima je u 11 dana predstavljenoo: Zasavica, Becejski ribnjak, Carska bara, Deliblatska pescara i Dunav, Djerdapska klisura i Homoljske planine. Pocetak i kraj programa su bili u Novom Sadu i Beogradu. Nasi gosti su izrazili zaljenje sto sa njima nije bilo vise njihovih prijatelja koji obicno putuju sa njima (nisu dosli iz straha!!!) a vec za april su obecali najmanje 20 ljudi. U cilju promocije birdwatchinga u Srbiji napravili smo i sajt www.birdwatchserbia.rs. Kroz Asocijaciju za razvoj turizma VisitVojvodina koju smo osnovali pre dve godine, u novembru organizujemo konferenciju o razvoju birdwatchinga u Srbiji.

HIDROGLISER PONOVO NA DUNAVU
Aktivno smo se ukljucili u promovisanje nove turisticke ponude – hidrogliserom po nasim rekama. Izleti su do Viminacijuma, Djerdapa, Sremskih Karlovaca i po zelji klijenata.

KULTURNE TURE
Prateci aktivnosti TOS-a, kreirali smo ture: Rimskim putevima, Tvrdjave na Dunavu, Transromanika. U pitanju su programi za od 1 do vise dana, namenjeni individualcima i grupama.

U TOS-ovu brosuru su usli sledeci nasi programi:

  • Cruise by Hidrofoil to Viminacium
  • Fortress along the Danube – 7 dana
  • The roads of Roman Emperors -1 dan
  • The roads of Roman Emperors – 2 dana

SKROZ NOVO: REDOVNI PROGRAM
Od oktobra krece nas redovni program koji cemo realizovati svake subote iz Beograda prema Fruskoj gori i Novom Sadu. U okviru programa ce se posecivati: jedan od fruskogorksih manastira, Sremski Karlovci, Petrovaradinska tvrdjava i Novi Sad.

U nasoj ponudi osim tematskih kulturnih tura, raftinga, birdwatchinga i tura hidrogliserom su i pesacke i biciklisticke ture kroz Srbiju i zemlje u okruzenju.

Share on: Post on Facebook Facebook
  Twitter Twitter
  • Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
  • Verzija za štampu Verzija za štampu
  • Samo tekst Samo tekst

Tagged as:

magelan, nagrade

Foto Galerija

find us on facebook
follow us on twitter

Oceni članak

0