AKTUELNA PONUDA SE NALAZI NA NOVOM SAJTU www.magelantravel.rs

Turistička agencija Magelan | Izleti | Putovanja | Avio karte | Jeftina | Letovanje - Magelanove vinske ture

Magelanove vinske ture

 

POSETITE NAŠ NOVI SAJT www.magelantravel.rs

Više o Magelanovim vinskim turama pogledajte ovde.

Datum  

Izlet  

Promotivna cena  

* Svake subote  

Sremski Karlovci sa Novim Sadom  

990 din  

     

Kraj Avgusta

Vinski put Baden  Württemberg, Nemačka (Štutgart sa okolinom)

cena uskoro

23- 24.avgust

Rajacke Pimnice I Feliks Romulijana

 

07. Septembar

Smederevski vinski put

 

20 – 21. Septembar

Dvodnevna tura Vilanj i Pečuj, Mađarska

 

05. Oktobar

Fruškogorska vinska tura (Zapad)

 

18 – 19. Oktobar

Župski vinski put – dvodnevna tura

 

02. Novembar

Palićka vinska tura

 

15 – 19. Novembar

Hercegovačka vinska tura (četvorodnevna)

 

POSETITE NAŠ NOVI SAJT www.magelantravel.rs

Pratite nas i na Facebook-u! Minimum za realizaciju programa po ovim cenama je 40 osoba. U slučaju manjeg broja putnika do 4 dana pred polazak, organizator zadržava pravo otkaza putovanja uz 100% refundaciju ili popusta za rezervaciju drugog izleta.


Naši partneri: Interfest,  Udruženje Žene i vino, časopis Wine & Fine Top Srbija, Dijaspora group,

kao i www.serbianadventures.com i www.visitserbia.org

Ukoliko želite da redovno dobijate informacije o ovim i drugim programima izleta Magelana

(za 2014. godinu smo pripremili interesantne šoping ture u Vojvodjanska sela i druge interesantne izlete)

na telefon 062/737242 možete poslati vašu e-mail adresu ili se prijaviti na mailing listu na ovoj stranici.

 
Specijalni popusti za neke izlete članicama udruzenja Žene i vino

 
Magelan - Vaš partner za  izlete po Srbiji

Telefon: 021/47-24-088, 062/737242

 

Magelanove vinske ture


Ove godine navršava se 20 godina postojanja Magelan-a. Za obeležavanje ovog jubileja spremili smo nekoliko novih tema za putovanja kao i akcije kojima ćemo obeleziti naš jubilej. Za one koji nas duže znaju, znaju da nama baš i ne trebaju povodi za nove programe, ali nije zgoreg pomenuti ovako značajan datum na početku ove priče.
Za one koji nas znaju, znaju i da ovo nisu prve vinske ture u našoj organizaciji.

Danas je vinska kultura na mnogo višem nivou nego pre desetak godina. U industriju vina, zasade vinograda, moderne vinarije, marketing i sve ostalo ulozeni su milioni i milioni eur-a. Jos važnije, vinari su mnogo investirali i u svoja znanja, edukacijama, posetama stručnim sajmovima i studijskim putovanjima. Organizuju se brojni festivali, vinski saloni i slični vinski događaji, osnovani su brojni viteski redovi, izlazi nekoliko vinskih časopisa, ostali časopisi i novine sve cešće donose vinske priče, osnovana vinska akademija, vinski klasteri, mnoštvo prodavnica vina po najvećim gradovima, prate se emisije o vinima, različita udruženja ljubitelja vina na društvenim mrežama promovišu vinsku kulturu, vinarije i sl.

Ispade da jedino nedostaju organizovani vinski izleti i putovanja. Prijatelji koji su u vinskoj priči me podstaknuse da ponovo krenemo sa vinskim turama.

Kreirali smo različite ture. Od jednodnevnih izleta u okolinu Beograda i Novog Sada do vikend programa i nešto dužih putovanja do Hercegovine, Mađarske, Rumunije, Toskane, nemačkih vinogorja u okolini Štutgarta. Svaki program ima svoju redovnu cenu koja će se odnosi na cenu za organizovane grupe, a pripremili smo i kalendar izleta sa promotivnim cenama.

Objavili smo kalendar promotivnih tura ali detaljne programe tura nećemo objavljivati. Želimo da svaka vinska tura u meri koliko je to moguće bude i vinska tura iznenađenja. Za one koji planiraju putovati sa nama na raspolaganju će biti fotografije sa prethodnih tura i utisci naših gostiju. U programima će se naći i većina vrhunskih domaćih vinarija ali i neke male porodične vinarije bez velikih materijalnih mogućnosti za najskuplju opremu i adekvatnu promociju. Da li će se u njihovim vinima naći začin zvani "ljubav" ostavićemo našim gostima da otkrivaju. Sličan  model za kreiranje programa ćemo primenuti i na putovanjima u inostranstvo.

Naše ture će uvek pratiti naši vrhunski licencirani turistički vodiči ali ćemo često imati i "goste" vodiče, ljude iz vinskih priča koji ce našim gostima prenositi svoja znanja i iskustva o vinima.

Prvu vinsku turu u ovom novom "serijalu" odradili smo upravo kroz naš novogodišnji autobus iznenađenja koji je ujedno bio i vinska tura. Obišli smo 3 vinarije jagodinske vinske regije i čuvenu vinariju Radovanović. Vinski pratilac je bila Mirjana Maksimović koja vodi udruženje Žene i vino. Reakcije našim gostiju su bile više nego pozitivne jer je priča bila izbalansirana, prilagodjena i vinskim „početnicima" ali i vrsnim poznavaocima vina. Stoga ćemo saradnju sa ovim udruženjem nastaviti.

Kao odgovorna kompanija koja kroz svoj rad ne samo da promoviše Srbiju već i omogućava što većem broju pružalaca usluga da ostvaruje prihode od turizma, cilj nam je da ovim turama širimo kulturu vina i stvaramo nove zadovoljne potrošače pre svega domaćih vina.

Magelan i vinski turizam - kako to beše pre - history

 

Možemo se pohvaliti da smo prve goste u našim vinarijama imali pre više od desetak - 15 godina na našim, sad već čuvenim novogodišnjim autobusima iznenađenja. Dugo godina po 4 autobusa na četiri različite destinacije a bar na svakoj drugoj turi bar po jedna vinarija.
Nekoliko vinara nas spominje kao agenciju čijim turističkim grupama  su organizovali prve vinske degustacijekoja: Đorđe Krstov, još neke vinarije u Gudurici, Mija Radovanović, Jović iz Knjaževca, ...

Hiljade turista smo doveli u Karlovce (dve-tri godine smo izletima i dodatnim sadržajima obogaćivali program voza Romantika koji je dovodio po 300-400 ljudi subotom) a dugustacije vina su bile neizostavne. Najviše smo turista doveli kod Živanovica iako u to vreme njihova priča i nje bila baš previše vinska, ali fantasticna harizma, profesionalnost i retorika g. Žarka Živanovica kao i nedovoljna spremnost drugih Karlovačkih vinara koji nisu nisu adekvatno odgovorili na zahteve tražnje, je bio razlog što je naša saradnja bila tako duga i uspešna.

Sećamo se vremena kada u našoj zemlji gotovo da nije bilo ozbiljnije degustacione sale, a sećamo se da smo nekim vinarima morali i sugerisati šta se služi uz vino na vinskim degustacijama.

U to vreme ni ponuda u restoranima nije bila na adekvatnom nivou. Tako se na primer jedan od vodećih novosadskih restorana koji se promoviše kao Vojvođanski je u ponudi imao uglavnom Crnogorska vina, a o vinskoj karti da ne govorimo. Na svu sreću, danas taj restoran ne samo da ima adekvatnu vinsku kartu već i „svoje“ vino koje za njihove potrebe radi jedna lokalna vinarija.

Poslednjih godina posredstvom naše agencije došlo je i na hiljade stranih gostiju (incoming turizam sada dominira u poslovanju naše firme). U gotovo svakoj od ovih tura u programu imamo bar po jednu našu vinariju. Među njima ima i vrsnih poznavalaca vina i neke njihove primedbe i sugestije su nam dobar putokaz na čemu sve još mora da se radi u vinskom turizmu Srbije.

Projektom " Bogatstvo razlicitosti", koji smo pokrenuli i vodili u okviru Dunavskog turističkog klastera obuhvatili smo i nekoliko sela u kojima je vinska priča ako ne glavna a ono jedan od povoda za obilazak. Pre svega tu su Banoštor i Gudurica ali i Kovilj, Stari Slankamen i Krčedin, mada je i Erdevik prepoznat kao selo sa velikim potencijalima za razvoj vinskog turizma. Dok smo radili Podunavlje u Istocnoj Srbiji kandidati za prič u o Bogatsvtu razlicitosti (akcenat na multikulturalnosti kao turističkom proizvodu) su bili i Rajačke i Rogljevske pimnice ali na žalost nisu zadovoljili kriterijume koje smo projektom postavili.

Ne spremnost naših vinara se uglavnom svodila na: neadekvatan prostor za degustaciju, nedovoljno časa, mokre čaše iz kojih se služi vino, vino iz frizidera, sanitarni uslovi, iskustvo u radu sa turistima, znanje o tome kako se rade deguatacije, ...sve su to bili nedostatci i propusti u to vreme.

Bilo je to vreme kada je vinski turizam bio na samim pocetcima. Mogli bi reći i da smo suviše rano krenuli u vinsku priču to jer ni tržište ali ni vinari nisu bili spremni.

Moram priznati da pre tih početaka ni sama nisam bila neki vrsni poznavalac vina. Nisam ni danas ali sam naučila dovoljno da bih shvatila sa koliko ljubavi i znanja se pravi dobro vino.

Iz mog ugla: Biljana Marčeta

15.01.2014.